zaterdag 5 maart 2016

pear walnut cake | peer walnotentaart

pear walnut cake recipe flowerhat

Langzaam wordt mijn tuin wakker. Er is nog wel twijfel, is het nog winter of begint de lente. De dagen wisselen elkaar af met een zonnetje en sneeuw. Ik snak naar de lente en heb mijn kans gegrepen toen het deze week een dagje echt heerlijk was en ik foto's kon maken van mijn peer walnoottaart. Op dit moment bloeit de helleborus, ook zo'n twijfelgevalletje tussen winter en lente. Dus die past mooi bij de taart. 's-Ochtends was er nog rijp en sliep de helleborus nog, later op de dag verdween de kou en warmde de zon alles op.

Slowly my garden wakes up. There is still doubt, is it still winter or does the spring begin.  The days alternate with sun and snow. I long for spring and quickly made photographs of my pear walnut cake on a nice sunny day. The helleborus is in bloom and it fits nicely with my cake. In the morning you could still see some ice on the plants and the helleborus was sleeping. Later the sun came and the cold dissapeared.

helleborus
helleborus flowerhat
pear walnut cake caramel recipe

pear walnut cake recipe
peer walnoot taart recept flowerhat
pear walnut cake recipe flowerhat
pear walnut cake recipe flowerhat

flowerhat.nl/pdf/peerwalnoottaart_printversie_ned.pdf flowerhat.nl/pdf/peerwalnoottaart_printversie_eng.pdf

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...